Dziennik Stażu ARM SA - Czysty
Dziennik Stażu ARM SA - Wzór
Ramowy Plan Stażu ARM SA - Czysty
Ramowy Plan Stażu ARM SA - Wzór
Szczegółowe cele kształcenia (technik ekonomista i technik rachunkowości)
Szczegółowe cele kształcenia (technik handlowiec)
Szczegółowe cele kształcenia (technik hotelarstwa)
Szczegółowe cele kształcenia (technik reklamy)
Szczegółowe cele kształcenia (technik żywienia i usług gastronomicznych
"Zintegrowany rozwój szkolnictwa zawodowego" - staże zawodowe 2022 - Pliki
"Zintegrowany rozwój szkolnictwa zawodowego" - staże zawodowe 2022
W związku z realizacją przez Samorząd Województwa Mazowieckiego w ramach X Osi priorytetowej „Edukacja dla rozwoju regionu”, Działania 10.3 „Doskonalenie zawodowe”, Poddziałania 10.3.1 „Doskonalenie zawodowe uczniów” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego pod nazwą "Zintegrowany rozwój szkolnictwa zawodowego" nasza szkoła otrzymała 46 miejsc stażowych. Staże mogą być realizowane przez uczniów technikum w miesiącach wakacyjnych bieżącego roku. Komisja rekrutacyjna zweryfikowała wnioski złożone przez uczniów na staż, oceniając je w oparciu o średnią ocen z przedmiotów zawodowych za I półrocze roku szkolnego 2021/2022 i zakwalifikowała do staży następujących uczniów:
Pozostali uczniowie, którzy złożyli wnioski o staż, a nie znaleźli się na liście rankingowej oczekują na ewentualne wolne miejsca po rezygnacji uczniów z w/w listy. Każdy uczeń, który zrezygnuje ze stażu składa rezygnację w formie pisemnej (uczeń pełnoletni – samodzielnie, uczeń niepełnoletni za pośrednictwem rodziców).
- LP. Imię i Nazwisko Ucznia
- 1 Weronika Grajczak
- 2 Nikola Ufa
- 3 Maja Wacławiak
- 4 Patrycja Mezińska
- 5 Marta Łukaszewicz
- 6 Gabriela Flis
- 7 Dominika Jagła
- 8 Nikola Kobierecka
- 9 Natalia Regulska
- 10 Aleksandra Kołodziejczak
- 11 Michał Tonecki
- 12 Hubert Ślufarski
- 13 Adrian Jabłoński
- 14 Cezary Sokołowski
- 15 Olga Berencik
- 16 Maja Białecka
- 17 Marta Baśkiewicz
- 18 Maciej Wojciechowski
- 19 Patrycja Oziemblewska
- 20 Paulina Kisiołek
- 21 Wiktoria Gonta
- 22 Kamila Lisowska
- 23 Daria Marzęcka
- 24 Aleksandra Tymorek
- 25 Wiktoria Dąbrowska
- 26 Filip Szewczyk
- 27 Norbert Lewandowski
- 28 Karol Narkintowicz
- 29 Jakub Błaszczyk
- 30 Julia Szewczyk
- 31 Wiktoria Wiśniewska
- 32 Marta Kalińska
- 33 Kinga Winnicka
- 34 Michał Anasiak
- 35 Kinga Gzik
- 36 Oliwia Szewczyk
- 37 Natalia Giza
- 38 Kinga Plichta
- 39 Jolanta Zientara
- 40 Mateusz Tymorek
- 41 Wiktoria Barciak
- 42 Aleksandra Wasilewska
- 43 Natalia Cieślak
- 44 Karolina Dudek
- 45 Wojciech Kalisiak
- 46 Katarzyna Majorek
Pozostali uczniowie, którzy złożyli wnioski o staż, a nie znaleźli się na liście rankingowej oczekują na ewentualne wolne miejsca po rezygnacji uczniów z w/w listy. Każdy uczeń, który zrezygnuje ze stażu składa rezygnację w formie pisemnej (uczeń pełnoletni – samodzielnie, uczeń niepełnoletni za pośrednictwem rodziców).
Dyrektor Szkoły Hanna Bonecka
RPMA.10.03.01-14-e005/20 „Okno na karierę” – 2021
Oświadczenie Covid-19 na potrzeby projektu Okno na Karierę
Protokół Komisji Rekrutacyjnej
Protokół Komisji Rekrutacyjnej
Umowa uczestnictwa Okno na karierę_Uczeń
Umowa uczestnictwa Okno na karierę_NAUCZYCIEL
Formularz rekrutacyjny Okno na karierę_NAUCZYCIEL
Formularz rekrutacyjny Okno na karierę_Uczeń
Informacja o projekcie
Instrukcja wypełniania formularza zgłoszeniowego
Regulamin rekrutacji Okno na Karierę
Protokół Komisji Rekrutacyjnej
Protokół Komisji Rekrutacyjnej
Umowa uczestnictwa Okno na karierę_Uczeń
Umowa uczestnictwa Okno na karierę_NAUCZYCIEL
Formularz rekrutacyjny Okno na karierę_NAUCZYCIEL
Formularz rekrutacyjny Okno na karierę_Uczeń
Informacja o projekcie
Instrukcja wypełniania formularza zgłoszeniowego
Regulamin rekrutacji Okno na Karierę
"Zintegrowany rozwój szkolnictwa zawodowego" - Nowe technologie w księgowości – 2021
Nowe technologie w księgowości w Iwaszkiewiczu

Opracowana w ramach projektu innowacja pedagogiczna „Nowe technologie w księgowości”, zadedykowana uczniom kształcącym się w naszej szkole w zawodzie technik ekonomista zyskała już akceptację i aktualnie jest wdrażana do realizacji. W innowacji uczestniczy 5 nauczycieli ekonomistów oraz 15 uczniów technikum ekonomicznego. Nauczyciele odbyli już 12 - godzinne szkolenie na temat prowadzenia pełnej księgowości przy wykorzystaniu oprogramowania Comarch ERP Optima Księga Handlowa i Kasa/Bank, natomiast uczniowie 12 - godzinne szkolenie poświęcone zastosowaniu modułu Comarch ERP Optima Księga Podatkowa do prowadzenia uproszczonej księgowości. Z uwagi na pandemię szkolenia odbyły się w trybie online. Dodatkowo szkoła zyskała wsparcie eksperckie dedykowane kadrze pedagogicznej i zarządzającej szkoły, aby w skuteczny i efektywny sposób przeprowadzić cały proces wdrażania innowacji pedagogicznej. W naszej nowej pracowni kształcenia zawodowego pojawił się również nowoczesny sprzęt pozyskany z projektu: 16 laptopów Dell Vostro 3591 z oprogramowaniem, w tym licencją Microsoft Office Professional Plus oraz pakietem G Data Szkoła, urządzenie wielofunkcyjne A4 Brother, urządzenie wielofunkcyjne A3 Brother, elektryczny ekran projekcyjny z pilotem Matt White, projektor multimedialny Optoma, bindownica elektryczna Quasar oraz 16 stolików uczniowskich wraz z kompletem krzeseł obrotowych.
Na chwilę obecną jedynym problem utrudniającym dalszą realizację naszej innowacji jest stan epidemiczny w kraju i wynikające z niego obostrzenia oraz ograniczenia, a przede wszystkim brak możliwości prowadzenia zajęć stacjonarnych w szkole, podczas których można ćwiczyć i utrwalać już zdobytą na szkoleniach wiedzę.
H.B.
Projekt „Mazowsze – stypendia dla uczniów szkól zawodowych”- 2015-2021
Pięć edycji projektu „Mazowsze – stypendia dla uczniów szkół zawodowych"
Projekt „Mazowsze – stypendia dla uczniów szkół zawodowych” finansowany jest przez Fundusze Europejskie, budżet państwa oraz województwo mazowieckie.
Jego celem jest zwiększenie efektywności i skuteczności w zakresie kształcenia zawodowego, aby mogło dostosowywać się do potrzeb zmieniającego się rynku pracy.
Uczniowie, dzięki otrzymanemu stypendium, mogą uczestniczyć w zajęciach pozaszkolnych,
w tym w szkoleniach, kursach zawodowych, kursach przygotowawczych, kwalifikacyjnych i doskonalących oraz kursach językowych. Stypendyści mają możliwość udziału w konferencjach, seminariach, obozach naukowych, wycieczkach edukacyjnych i innych wydarzeniach poszerzających wiedzę, rozwijających zdolności i umiejętności ucznia w zakresie kształcenia zawodowego.
Dodatkowo stypendyści mogą nabyć pomoce dydaktyczne i oprzyrządowanie niezbędne do praktycznego wykorzystania wiedzy.
Aby aplikować do projektu, należało spełnić wysokie wymagania i uzyskać średnią ocen z przedmiotów zawodowych nie niższą niż 5,0 oraz średniąocen ze wszystkich przedmiotów nie niższą niż 4,5. Uczniowie zakwalifikowani do projektu opracowywali Indywidualny Plan Rozwoju Zawodowego obejmujący między innymi realizację zaplanowanego projektu edukacyjnego.
Uczniowie Zespołu Szkół im. Jarosława Iwaszkiewicza w Sochaczewie są beneficjentami projektu od pierwszej jego edycji. W ciągu pięciu lat wzięło w nim udział 41 uczniów, którzy w sumie otrzymali wsparcie w łącznej kwocie ok. 190 tysięcy złotych. Najwięcej, szesnastu stypendystów z Iwaszkiewicza było w roku szkolnym 2017/18, co zostało uhonorowane wyróżnieniem szkoły przez Marszałka Województwa Mazowieckiego. Z dobrodziejstwa projektu korzystali uczniowie technikum w zawodach technik ekonomista, technik organizacji reklamy, technik hotelarstwa oraz technik żywienia i usług gastronomicznych. Dzięki funduszom uczestniczyli w kwalifikacyjnych kursach zawodowych: w kursie barmańskim II stopnia, kursach cukierniczych, kulinarnych, animatora czasu, językowych oraz w zagranicznych wyjazdach w ramach szkół językowych.
Zakupili między innymi sprzęt komputerowy z oprogramowaniem, w tym programami do grafiki komputerowej, profesjonalne aparaty fotograficzne z osprzętem, wysokiej jakości, specjalistyczny sprzęt gastronomiczny, wyposażenie miejsca nauki, a także literaturę zawodową.
Warto nadmienić, że dwóch nauczycieli szkoły zostało laureatami konkursu „Opiekun stypendysty” ogłoszonego w ramach realizacji projektu. W roku szkolnym2018/19 była to Renata Leśniewska-Skoneczna opiekująca się uczennicą Technikum ekonomicznego, a w roku szkolnym 2019/20 Dorota Waszczeniuk opiekująca się trzema uczennicami Technikum hotelarstwa.
Realizacja projektu pomaga nie tylko uczniom, ale również przyczynia się do zmiany wizerunku szkół prowadzących kształcenie zawodowe, stereotypowo odbieranych, jako szkoły dla uczniów z niskimi wynikami w nauce, na placówki atrakcyjne, dla ponadprzeciętnych uczniów ze sprecyzowanymi planami zawodowymi na przyszłość.
Mamy nadzieję, że kolejna edycja projektubędzie także cieszyła się dużym powodzeniem i wezmie w niej udział liczna grupa zdolnych, osiągający bardzo dobre wyniki w nauce uczniów technikum w Zespole Szkół im. Jarosława Iwaszkiewicza w Sochaczewie.
Zakupili między innymi sprzęt komputerowy z oprogramowaniem, w tym programami do grafiki komputerowej, profesjonalne aparaty fotograficzne z osprzętem, wysokiej jakości, specjalistyczny sprzęt gastronomiczny, wyposażenie miejsca nauki, a także literaturę zawodową.
Warto nadmienić, że dwóch nauczycieli szkoły zostało laureatami konkursu „Opiekun stypendysty” ogłoszonego w ramach realizacji projektu. W roku szkolnym2018/19 była to Renata Leśniewska-Skoneczna opiekująca się uczennicą Technikum ekonomicznego, a w roku szkolnym 2019/20 Dorota Waszczeniuk opiekująca się trzema uczennicami Technikum hotelarstwa.
Realizacja projektu pomaga nie tylko uczniom, ale również przyczynia się do zmiany wizerunku szkół prowadzących kształcenie zawodowe, stereotypowo odbieranych, jako szkoły dla uczniów z niskimi wynikami w nauce, na placówki atrakcyjne, dla ponadprzeciętnych uczniów ze sprecyzowanymi planami zawodowymi na przyszłość.
Mamy nadzieję, że kolejna edycja projektubędzie także cieszyła się dużym powodzeniem i wezmie w niej udział liczna grupa zdolnych, osiągający bardzo dobre wyniki w nauce uczniów technikum w Zespole Szkół im. Jarosława Iwaszkiewicza w Sochaczewie.
DW.
Edycja 2020/2021
- Kraje hiszpańskojęzyczneo największych walorach turystycznych Praca Projektowa Julii Stępniak
- Malta ATRAKCJE TURYSTYCZNE WYSPY Praca Projektowa Julii Wasilewskiej
- Historia i tradycja wypieku chleba Praca Projektowa Joanny Kacprzak
Edycja 2019/2020
- Kawa i słodkie dodatki Praca projektowa Wiktorii Wiciak
- Hotele w obiektach zabytkowych Praca Projektowa Olgi Kiewel
- Najciekawsze szlaki turystyczne w Polsce Praca Projektowa Julii Wasilewskiej
- Dokumentacja i słownictwo hotelowe Praca Projektowa Julii Stępniak
Zawodowcy na start
W roku szkolnym 2017/18 w Zespole Szkól im. Jarosława Iwaszkiewicza w Sochaczewie realizowany jest projekt "Zawodowcy na start"
Regulamin rekrutacji
Lista uczniów zakwalifikowanych do projektu "ZAWODOWCY NA START"
Regulamin rekrutacji
Lista uczniów zakwalifikowanych do projektu "ZAWODOWCY NA START"
LISTA UCZNIÓW ZAKWALIFIKOWANYCH DO ZADAŃ PROJEKTU
- Staż zawodowy
- Kurs programu Płatnik
- Kurs księgowość małej firmy
- Kurs zastosowanie Excela w finansach małej firmy
- Kurs obsługa kasy fiskalnej
- Zwiedzanie firmy Wedel SA
- Kurs nowoczesne usługi dla biznesu
- Wizyta na giełdzie papierów wartościowych
- Zajęcia z języka angielskiego zawodowego grupa hotelarsko-gastronomiczna
- Zajęcia z języka angielskiego zawodowego grupa biznesowa
- Warsztaty biznesowe Zarządzanie czasem i odporność na stres
- Warsztaty biznesowe Budowanie i zarządzanie zespołem, praca zespołowa
- Warsztaty biznesowe Inteligencja emocjonalna w praktyce, komunikatywność i praca w grupie
- Warsztaty biznesowe Postaw na talenty, kreatywność i innowacyjność
- Warsztaty Savoir-vivre w biznesie, hotelarstwie i gastronomii
- Kurs baristyczny
- Kurs sommelierski
- Kurs Animacja czasu wolnego
- Kurs rezydenta
- Kurs barmański
- Serwisy kelnerskie
- Kurs filmowania
- Kurs grafiki komputerowej/Adobe Photoshop lub pakiet Adobe
- Blender 3d – grafika komputerowa, technika 3D
- Kurs DTP i prepress
- Warsztaty Ryby i owoce morza, nowoczesne metody obróbki
- KURS Bezpieczna żywność
- Warsztaty Akademia zdrowej żywności
- Warsztaty Akademia Dietetyka
- Warsztaty Negocjacje z klientami w gastronomii, psychologia sprzedaży w gastronomii
Zawodowcy na start
Od marca br. pełną parą ruszył w naszej szkole projekt unijny „Zawodowcy na start”. Przez miesiąc zrealizowaliśmy już wiele zaplanowanych w projekcie zadań, w tym: warsztaty „Budowanie i zarządzanie zespołem, praca zespołowa”, ”Zarządzanie czasem i odporność na stres”, „Inteligencja emocjonalna w praktyce”, oraz , kurs baristyczny, kurs barmański, kurs obsługi kasy fiskalnej, kurs „Księgowość malej firmy”, kurs „Zastosowanie Excela w finansach małej firmy”, kurs grafiki komputerowej, szkolenie w ramach „Akademii Dietetyka i Akademii Zdrowej Żywności” w Warszawie w SGGW. W trakcie realizacji jest kurs sommelierski i zajęcia z języka angielskiego w biznesie.
Przedstawiamy fotoreportaż z realizacji poszczególnych zadań, które są już za nami: Kurs barmański,
kurs baristyczny, sommelierski i Akademia Zdrowej Żywnosci, kurs grafiki komputerowej, zastosowań excela, księgowość małej firmy, obsługa kasy fiskalnej