UWAGA UCZNIOWIE KLAS I LO I TECHNIKUM!!! Zapraszamy Was do udziału w projekcie unijnym „Uniwersytet otwarty” realizowanym wspólnie z firmą UPEMI oraz SGGW w Warszawie.

Informacje ogólne

11-12-14

Technikum organizacji reklamy zostało utworzone w Zespole Szkół im. Jarosława Iwaszkiewicza w Sochaczewie  w 2010 roku i jest jedynym tego typu technikum w Powiecie sochaczewskim. Otwiera szeroko drzwi do rozwoju zawodowego w reklamie, mediach, public relations, social media, merchandisingu, marketingu… Branża jest ogromna, możliwości rozwoju również, szczególnie dla osób młodych. Niestety nic nie dzieje się samo, konieczna jest pasja, wyobraźnia i upór maniaka w dążeniu do celu. Technikum organizacji reklamy jest w tym przypadku dobrą trampoliną ponieważ daje kwalifikacje do wykonywania tego zawodu i to aż dwie: A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych oraz A.27. Projektowanie kampanii reklamowej. Nauka w technikum trwa 4 lata i już w wieku 19 – 20 lat można rozpoczynać karierę w branży reklamowej, ponieważ to branża ludzi młodych, dynamicznych, pełnych pomysłów.  Absolwent technikum organizacji reklamy może potwierdzić swoje doświadczenie i umiejętności odbytymi praktykami zdanymi egzaminami, świadectwem ukończenia technikum, które potwierdzi poziom nauczania z przedmiotów zawodowych np. projektowania kampanii reklamowej, wizualizacji lub grafiki reklamowej oraz   własnym portfolio, które skrupulatnie komponował przez cztery lata. Dróg do rozwoju kariery zawodowej może być więcej np. praca oraz studia zaoczne lub studia dzienne. W tym wypadku należy zdać dobrze maturę, co oczywiście w technikum jest możliwe, ponieważ program nauczania przedmiotów ogólnokształcących jest taki jak w liceum ogólnokształcącym. 

Materiały dla uczniów