21.09 - 27.09.2009  Szkolenie "Przedsiębiorczym żyje się lepiej".

Zwiedzanie Krakowa

Podczas wyjazdu do Poronina wstąpiliśmy do Krakowa. Mieliśmy okazję zwiedzić m.in. Kościół Mariacki i Katedrę na Wawelu. Ciekawych informacji udzielała nam nasza przewodniczka, która interesująco opowiadała historię odwiedzanych miejsc. Spacerowaliśmy też po krakowskim rynku i po krakowskich plantach. Byliśmy także w miejscu szczególnym dla Polaków - przy Oknie Papieskim.

szkolenie1 szkolenie1 szkolenie1 szkolenie1

Wycieczka do Doliny Kościeliskiej i Jaskinii Mroźnej

Drugiego dnia po zajęciach z przedsiębiorczości byliśmy w Dolinie Kościeliskiej. Wszyscy chcieli zobaczyć Jaskinię Mroźną. Wtedy okazało się , że trasa nie jest łatwa. Z trudem ją pokonaliśmy, wchodząc pod strome i śliskie wzgórza. Uwieńczeniem naszego trudu było podziwianie wnętrza Jaskini Mroźnej. Przejście przez jaskinię okazało się także niełatwe , z uwagi na wąskie przejścia i mokre skały. Pełni wrażeń dotarliśmy na do schroniska na Halę Ornak, gdzie nabraliśmy sił na drogę powrotną.

szkolenie2 szkolenie2 szkolenie2 szkolenie2

Wycieczka Kasprowy Wierch

Trzeciego dnia odbywały się zajęcia w grupach dotyczące Etyki Biznesu i Funduszy Europejskich. Po obiedzie wjechaliśmy kolejką na Kasprowy Wierch. Wjazd nową kolejka linową wzbudził wiele emocji. Już z kolejki można było podziwiać wspaniałe widoki, ale prawdziwa uczta czekała nas na szczycie Kasprowego Wierchu. Widoki na Świnicę, Orlą Perć, Czerwone Wierchy i Tatry Słowackie zapierały dech w piersiach.

szkolenie3 szkolenie3 szkolenie3

Ognisko i bryczki

Czwartego dnia odbyły się zajęcia z języka angielskiego, informatyki i psychologii. Po południu zwiedziliśmy okolicę podczas atrakcyjnej przejażdżki bryczkami. Podziwialiśmy przepiękne, górskie krajobrazy. Po powrocie czekała na nas kolejna niespodzianka- integracja przy ognisku. Wszyscy smakowali pieczonych kiełbasek i bawili się przy muzyce, którą zapewnił rodowity Góral.

szkolenie4 szkolenie4 szkolenie4 szkolenie4

Baseny termalne w Bukowinie Tatrzańskiej

Piątego dnia w pensjonacie odbyły się zajęcia w grupach z psychologii i języka angielskiego. Po południu obejrzeliśmy także emocjonujący film w kinie 5D, a następnie pojechaliśmy na baseny termalne do Bukowiny Tatrzańskiej. Było Super! Polecamy!

szkolenie5 szkolenie5 szkolenie5 szkolenie5

Wycieczka do Doliny Gąsienicowej

Szóstego dnia wybraliśmy się na całodzienną wycieczkę do Doliny Gąsienicowej. Trasa wycieczki: Dolina Jaworzynki - Przełęcz miedzy Kopami- Schronisko Murowaniec - Czarny Staw Gąsienicowy. Wędrowaliśmy wraz z tatrzańskim przewodnikiem Panią Danutą Wojciechowską. To były niezapomniane wrażenia i wspaniałe widoki. To niestety był już ostatni dzień naszego pobytu w Poroninie. Miło będziemy wspominać Pensjonat "Vena", który zapewnił nam świetną kuchnię i wiele atrakcji.